طراحی محصول در Teespring – آموزش قدم به قدم کسب درآمد دلاری از Teespring

Author picture

Teespring یکی از آسان‌ترین، سریع‌ترین، و بی‌زحمت‌ترین راه‌های کسب درآمد دلاری از طریق چاپ بنابر تقاضا است. در ویدیویی کوتاه، ما در ویتارو، ایده‌ی کسب درآمد دلاری از سایت‌های Teespring و Redbubble را برای اولین بار در ایران معرفی کرده و نکات لازم را گفته بودیم. ما قصد داریم در چند پست متوالی، نحوهٔ کسب درآمد از سایت Teespring را به‌صورت کامل، قدم‌به‌قدم و تصویری آموزش دهیم. در قسمت اول، ما مراحل ثبت نام در Teespring را شرح داده بودیم. در این قسمت، قرار است کار را با طراحی محصول در Teespring آغاز کنیم. بااینکه طراحی محصول در Teespring نیاز به برنامه‌های جانبی دارد، اما جای هیچ نگرانی نیست؛ زیرا حتی با تلفن همراه هوشمند خود نیز می‌توانی خیلی سریع و آسان کار طراحی محصول در Teespring را انجام دهی.

Teespring, طراحی محصول در Teespring

مراحل طراحی محصول در Teespring

Teespring دسترسی ایرانی‌ها را به سایتش محدود کرده است. پس ابتدا باید ابزار دور زدن تحریم خود را روشن و سپس عبارت «Teespring.com» را در مرورگر خود وارد کنی.

طراحی محصول در Teespring, Teespring

بر روی عبارت «Login» کلیک کن. اگر از قبل وارد حساب کاربری‌ات در Teespring شده‌ای، می‌توانی این مرحله را نادیده بگیری.

طراحی محصول در Teespring

  1. در این قسمت ایمیل خود را وارد کن.
  2. رمز عبور خود را وارد کن.
  3. بر روی مربع توخالی کلیک و معمای گوگل را حل کن.
  4. و درنهایت بر روی عبارت «Login» کلیک کن.

طراحی محصول در Teespring

پس از وارد شدن به‌حساب کاربری‌ات در Teespring، با صفحهٔ زیر مواجه خواهی شد. ما فعلاً با این صفحه کاری نداریم اما باید توضیح مختصری در مورد هر قسمت ارائه نماییم:

  1. این بخش تار شده، همان ایمیلی است که هنگام ثبت‌نام در Teespring از آن استفاده کردی.
  2. در این بخش می‌توانی بازه زمانی درآمد فروشگاهت را تعیین کنی. این بخش به‌طور پیش‌فرض بر روی «Active» یا زمان حال فعال است.
  3. تعداد سفارش‌های محصولاتت را در این بازه زمانی نشان می‌دهد.
  4. میزان درآمدت را در این بازه نشان می‌دهد.
  5. هنگامی‌که درخواست واریز وجه به‌حساب پی‌پالت را می‌دهی، به دلایل قانونی، مدتی طول می‌کشد تا این امر صورت پذیرد. در این مدت آن مبلغ بلوکه می‌شود و در این قسمت به نمایش درمی‌آید.
  6. تو می‌توانی درصدی از فروش هر محصول را به خیریه اهدا کنی. در این بخش تمام مبالغ اهدایی قرار می‌گیرد. توصیه می‌کنیم این کار را انجام ندهی. اگر می‌خواهی مبلغی اهدا کنی، آن را به دست نیازمندان ایرانی برسان.
  7. اعلامیه‌ها و اطلاعیه‌های سایت Teespring در این بخش قرار می‌گیرد.

طراحی محصول در Teespring

حال با دانستن این توضیحات، بر روی عبارت «Start Designing» کلیک کن تا کار طراحی را آغاز نماییم.

طراحی محصول در Teespring

طراحی محصول در Teespring از این نقطه آغاز می‌گردد. اینجا باید محصولی را که قصد طراحی‌اش راداری، انتخاب نمایی.

طراحی محصول در Teespring

انتخاب ما در این آموزش، تی‌شرت مردانه/زنانه است. اما تو آزادی هر محصول دیگری را که دوست داری، انتخاب کنی. برای انتخاب تی‌شرت مردانه، به پایین صفحه و به بخش «Apparel» رفته و بر روی محصول «Unisex/Men’s T-Shirts» کلیک کن.

طراحی محصول در Teespring

در این صفحه باید جنس محصول پایه (در اینجا تی‌شرت) را انتخاب کنی. انتخاب جنس پایه بستگی به استراتژی و تاکتیک فردی دارد. ما در این آموزش محصول «Classic Tee» را انتخاب می‌کنیم. زیرا این محصول علاوه بر قیمت پایه مناسب 10.57 دلاری، از الیاف خوبی نیز تشکیل‌شده است.

  1. جنس محصول را تعیین می‌کند. «Classic Tee» ارزان‌ترین محصول برای طراحی است.
  2. هزینه محصول پایه را نمایش می‌دهد. در اینجا هزینه محصول پایه 10.57 دلار است.
  3. مشخصات جنس محصول را نمایش می‌دهد. همچنین مشخص می‌کند که این محصول زنانه/مردانه است. «Unisex» یعنی برای هر دو جنس مناسب است.
  4. سایزبندی محصول را نمایش می‌دهد.
  5. بازار هدف محصول را نمایش می‌دهد.

طراحی محصول در Teespring

در این صفحه بر روی گزینهٔ «Sell» با نشانه «$» کلیک کن.

طراحی محصول در Teespring

این صفحهٔ اصلی طراحی محصول در Teespring است. این بخش از 15 قسمت‌های مختلف تشکیل‌شده است که ما به معرفی هرکدام از این بخش‌ها می‌پردازیم.

  1. این قسمت محل کار تو به‌عنوان یک طراح است. اندازه و موقعیت طراحی‌ات بر روی محصول از این قسمت تنظیم می‌گردد.
  2. در این بخش باید محل چاپ را انتخاب کنی. «Front» به معنی رو و «Back» به معنی پشت محصول است. اگر می‌خواهی طراحی‌ات پشت‌ورو چاپ شود، هر دو گزینه را فعال کن.
  3. با کلیک بر روی عبارت «Design» حالت ویرایش و طراحی فعال می‌گردد.
  4. عبارت «Preview» محصول را از حالت «Design» یا ویرایش خارج می‌کند. این گزینه محصول نهایی و آماده چاپ را به‌صورت پیش‌نمایش درمی‌آورد.
  5. از گزینه «Add Image» برای بارگزاری طراحی‌ات استفاده کن. همان طراحی را که در برنامه‌ها و اپ‌های جانبی مانند PicsArt یا فتوشاپ خلق کردی.
  6. برای اضافه کردن متن یا نوشته می‌توانی از گزینه «Add Text» استفاده نمایی.
  7. در قسمت «Choose Product Colors» می‌توانی رنگ‌های مختلفی برای محصولت به مشتریان پیشنهاد دهی.
  8. رنگ محصول پیش‌فرضی که به مشتریان نمایش داده می‌شود، سفید است. برای تغییر دادن رنگ پیش‌فرض می‌توانی از بخش «Select First Image Buyers See» استفاده کنی.
  9. در این بخش قیمت نهایی محصول خود را برای مشتریان آمریکایی‌ات تعیین می‌کنی. قیمتی که اینجا درج می‌شود، به دلار است و شامل هزینه محصول پایه به‌علاوه سود تو از این محصول می‌شود.
  10. در این بخش میزان سودی که از فروش هر محصول به دست می‌آوری قابل‌مشاهده است.
  11. میانگین قیمتی که دیگر طراحان برای این محصول انتخاب کرده‌اند، در این قسمت به نمایش درمی‌آید.

طراحی محصول در Teespring

  1. در این بخش قیمت نهایی محصول خود را برای مشتریان اروپایی‌ات تعیین می‌کنی. قیمتی که اینجا درج می‌شود، به یورو یا پوند است و شامل هزینه محصول پایه به‌علاوه سود تو از این محصول می‌شود.
  2. در این بخش واحد پول (یورو یا پوند) موردنظر خود را برای مشتریان اروپایی‌ات را تعیین می‌کنی.
  3. در این بخش میزان سودی که از فروش هر محصول به دست می‌آوری قابل‌مشاهده است.
  4. و درنهایت پس از پایان ویرایش و بررسی نهایی، بر روی عبارت «Continue» کلیک کن تا وارد مرحله بعد شوی.

طراحی محصول در Teespring

حال باید محصولات بیشتری نیز به محصول اولیه اضافه کنی. دقت کن تنها محصولاتی را انتخاب کنی که با طراحی‌ات جور دربیاید. برای مثال، لوگوی ویتارو، بر روی محصول جوراب چندان جالب به نظر نمی‌رسد.

طراحی محصول در Teespring

بعد از انتخاب محصول موردنظر صفحهٔ زیر باز می‌شود. در این صفحه می‌توان جنس‌ها و طرح‌های مختلفی از همان محصول را انتخاب نمود. پس از انتخاب طرح موردنظر، بر روی عبارت «Edit» کلیک کن تا وارد صفحه طراحی شوی. اینجا همان صفحه اصلی طراحی محصول در Teespring است. اندازه و موقعیت طراحی‌ات را بر روی محصول جدید نیز تنظیم کن. سپس بر روی عبارت «Done» کلیک کن. این پروسه باید برای همهٔ محصولات طی شود.

ما در اینجا محصول «Hoodies & Sweatshirts» را انتخاب کردیم. تو می‌توانی هرچند محصولی را که خواستی با هر سبک و جنسی که مناسب دانستی، انتخاب نمایی.

درنهایت بر روی عبارت «Continue» کلیک کن تا وارد مرحله بعدی شوی.

طراحی محصول در Teespring

شاید مهم‌ترین مرحله در طراحی یک محصول در Teespring همین مرحله باشد. در این قسمت باید تیتر و توضیحات جذاب و حرفه‌ای برای محصول خود به زبان انگلیسی بنویسی.

  1. تیتر در قسمت «Title» قرار می‌گیرد.
  2. توضیحات در قسمت «Description» قرار می‌گیرد.
  3. رنگ پیش فرضی که به مشتری نشان داده می‌شود، از بخش «Select First Image Buyers See» قابل تنظیم است.
  4. لینک محصول موردنظر از قسمت «URL» قابل‌ویرایش است.
  5. پیش‌نمایش تیتر و توضیحات در این قسمت قرار می‌گیرند.

یک بخش دیگر به نام «Visibility» نیز وجود دارد. اگر می‌خواهی محصول خود را در معرض عموم قرار دهی، همیشه بررسی کن که این گزینه بر روی «Public» تنظیم‌شده باشد.

  1. درنهایت بر روی عبارت «Publish Listing» کلیک کن.

طراحی محصول در Teespring

تبریک می‌گوییم! تو توانستی اولین طراحی محصول در Teespring را با موفقیت به اتمام برسانی. ازاین‌پس می‌توانی طراحی‌های خود را در  Teespring بارگذاری و منبع درآمد جدید خود را راه‌اندازی کنی. همان‌طور که مشاهده کردی، طراحی محصول در Teespring بسیار آسان و سریع بود و به کار چندانی نیاز نداشت. در قسمت بعدی، ما به تو کمک خواهیم‌کرد تا فروشگاه خود را در این سایت شخصی‌سازی کنی.

در انتها اگر سوألی در مورد مراحل ثبت‌نام در Teespring داشتی، می‌توانی در بخش نظرات همین پست یا در شبکه‌های اجتماعی ما در اینستاگرام، توییتر، تلگرام و آپارات بپرسی. اگر از این آموزش خوشت آمد حتماً با دوستانت به اشتراک بگذار. ما وقتی نظرات تو را می‌خوانیم، از ته دل خوشحال می‌شویم.

متشکریم که با ما همراه بودی. تا بعد

برای امتیاز به این نوشته کلیک کن!
[کل: 5 میانگین: 4]

ویتارو در شبکه‌های اجتماعی

من به دنبال آزادی مطلق هستم:

محبوب‌ترین‌ها

آخرین‌ها

پیشنهاد سردبیر

سیاست

این پست دارای 15 نظر است

  1. MajidAmanzadeh

    عالی بود ممنون. ببخشید ی سوال داشتم، فقط میشه لوگو طراحی کرد؟ طرحی کلی تیشرت و لباس امکان پذیر نیست؟

    1. ویتارو

      از وقتی که برای مطالعه مطلب گذاشتید متشکریم.
      نه لزوما لوگو. هر طرحی که مایل باشید، می توانید طراحی کنید. حتی می توانید کل تیشرت را نقاشی کنید.
      اما در پاسخ به سوال شما، خیر. نمی توانید طرح کلی محصول را تغییر دهید. برای مثال نمی توانید یک جیب به شلوار اضافه کنید و یا خطوطی بر روی تی شرت بدوزید.

  2. neg

    سلام.ممنون بابت محتوا.لطفا راه های دیگه ای هم اگر هست زودتر منتشر کنید.دوم اینکه این راه چقدر بازده ای داره به نظرتون؟ارزش داره روش وقت گذاشت (میان مدت)؟ مخاطب استقبال می کنه؟سوم اینکه یک مطلبی هم حتما در مورد سایت ها واسطه مالی بذارید چون یکی از اجزای اصلی فعالیت هست.تشکر

    1. ویتارو

      سلام. خواهش می کنیم. وظیفه ماست.
      – چشم. حتما این کارو انجام خواهیم داد.
      – نمی توان عدد دقیقی برآورد کرد. این کاملا بستگی به فرد دارد که چه مقدر درآمد کسب کند.
      – صد در صد نسبت به وقتی که می گذارید، پاداش خیلی خوبی دریافت می کنید.
      – همانطور که گفته شد، باید تعداد طراحی ها بالا باشد تا برخی از آن ها در طول زمان به فروش برسد. به کمیت توجه بیشتری داشته باشید تا کیفیت.
      – با عرض پوزش ما فعلا هیچ برنامه ای برای این کار نداریم. چون معرفی یک سایت واسطه مسئولیت زیادی برای ما دارد. توصیه می کنیم خودتان، با تحقیقات خودتان یک سایت واسطه خوب پیدا کنید.

  3. دانیال

    اقا نگفتین چجوری درامدمون رو دریافت کنیم. اصل کاری نگفتین بخصوص ما تو ایرانیم

    1. ویتارو

      درود دوست عزیز.
      ما در ویدیو معرفی این روش کسب درآمد به آدرس:
      https://vitaro.ir/%d8%a7%db%8c%d8%af%d9%87-%da%a9%d8%b3%d8%a8-%d8%af%d8%b1%d8%a2%d9%85%d8%af-%d8%af%d9%84%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%da%86%d8%a7%d9%be-%d8%a8%d9%86%d8%a7%d8%a8%d8%b1-%d8%aa%d9%82%d8%a7%d8%b6%d8%a7/
      در مورد راه انتقال درآمد دلاری به ایران توضیح مختصری داده بودیم.
      باید با یک سایت واسطه، یک حساب پی‌ پال بسازید و با استفاده از آن درآمد کسب شده را دریافت نمایید. به دلیل مسئولیت بالایی که دارد، ما نمی توانیم سایت خاصی را برای این کار معرفی کنیم. بنابراین خود شما باید با تحقیق و بررسی یک سایت مورد اطمینان برای این کار پیدا کنید.

  4. ایمان شهریاری

    سلام میخواستم ببینم این سایت در کجا ها دفتر داره و برای چه کشور هایی میتونه اجناس خود را ارسال کنه؟
    داخل سایت نوشته بود امریکا و اروپا ولی در فضایی مجازی چند جا دیدم نوشته بود به سراسر جهان
    اگر امکانش هست جواب بدین برای تبلیغ کردن محصولاتم نیاز دارم
    سپاس

    1. ویتارو

      سلام و درود دوست عزیز.
      این سایت در تمام جهان به غیر از کشور ما، سوریه و کره شمالی محصولاتش را ارسال می‌کند.
      بازهم اگر سوالی بود ما اینجا هستیم که پاسخگوی شما باشیم.

  5. AliHoshyar

    آیا میشه که درخواست مبالغ رو به حساب وبمانی داد بجای پی پال؟

    1. ویتارو

      سلام و درود دوست عزیز.
      نه متاسفانه. اگر بود ما غمی نداشتیم.

  6. فرزانه

    سلام. خسته نباشید و ممنون بابت سایت عالیتون
    یه سوال. این که حتما اطلاعات هویتی ثبت نام در تیسپرینگ و پی پال باید تطابق داشته باشن یا میشه از پی پال کسی دیگه استفاده کرد؟
    به این دلیل میپرسم که تیسپرینگ اول ثبت نام پیپال نمیخواد و فقط برا پول گرفتن باید پیپال بدیم بش

    1. ویتارو

      سلام و درود بر شما ویتارویی گرامی. بابت تاخیر در پاسخ‌گویی، در ایام تعطیلات نوروزی عذرخواهی می‌کنیم.
      خیر می‌توانید از پی‌پال دیگران‌هم استفاده کنید. فقط باید هنگام وارد کردن اطلاعات، اطلاعات شخص صاحب حساب پی‌پال را در پروفایل خود وارد کنید.

  7. آنیتا حسینی

    سلام سپاس از توضیحات خوبتون، برای دریافت درآمد میشه از کیف پول دیجیتال به جای پی پال استفاده کرد؟

  8. Don

    سـلـام. مـ‌ن از افـ‌غـ‌انـ‌سـ‌تـ‌انـمـ و همین روزا کارمو شروع کردم توی تیسپرنگ.
    باور کنین دیزاین های ساختم با یه ایفیکت خیلی‌ی‌ی خاااص که کسی نداره اونو!!! من هنوز اولین طرحمو اپلود نکردم و باید کمی بیشتر تحقیق کنم و به کسی ضرورت دارم که در این سایت بیشتر از من بلد باشه و بتونه به یه شکلی محصولاتمو پروموت کنه توی هرجای یا هر شبکه اجتماعی.
    می تونم نمونه ایدیت هامو براتون بفرستم فقط لطف کنین به وتسپم پیام بدین
    0093770877419
    من حتا می خام دیزاین هامو توی ایران هم بفروشم اگه کسی راه‌شو نشونم بده و اسپانسر بشه

دیدگاهتان را بنویسید