ایده کسب درآمد دلاری با یودمی

Author picture

امروز ما با ایده‌‌ی کسب درآمد شماره سه در خدمت تو هستیم. ایده‌ی قبلی، ایده کسب درآمد دلاری با چاپ بنابر تقاضا برای اولین بار در ایران بود. نام این ایده، کسب درآمد دلاری با یودمی است. این ایده‌‌ی فوق‌العاده ویژگی‌های بسیار مثبتی دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد. ما ویدیویی کوتاه برایت آماده کردیم که علاوه بر معرفی کسب درآمد دلاری با یودمی نکات لازم برای عملی کردن ایده را هم بیان می‌کند.

یودمی چیست؟

یودمی پیشتازترین پلتفرم آموزش آنلاین در جهان، با بیش از 50 میلیون کاربر از سرتاسر دنیا است. این سایت دانشجو‌ها و معلم‌ها را در سرتاسر جهان به یکدیگر متصل می‌کند تا هم معلم‌ها به اهداف مالی خود برسند، هم دانشجوها به دوره‌های آموزشی با کیفیت دسترسی داشته باشند.

ایده کسب درآمد دلاری با یودمی

سه ویژگی که کسب درآمد دلاری با یودمی را متمایز می‌کند.

1. درآمد دلاری: با این وضعیت نابسامان نرخ ارز، چه کسی بدش می‌آید که درآمد دلاری هرچند کوچکی داشته باشد؟

کسب درآمد دلاری با یودمی

2. منبع درآمد منفعل: درآمد حاصل از این کار، درآمدی کاملاً منفعل یا غیرفعالی است. درآمد منفعل یا «Passive Income» یعنی با کمترین فعالیت، بیشترین درآمد را کسب کنی. برای مثال، تو با خرید یک‌خانه و اجاره‌ی آن به مستأجرها، درآمد منفعلی برای خود ایجاد می‌کنی؛ اما اگر برای دریافت دستمزد یا حقوق هرروز به سرکار می‌روی، یعنی درآمد فعالی داری. ما عاشق پول درآوردن در خواب هستیم. پس چه‌بهتر از این؟

کسب درآمد دلاری با یودمی

3. مقیاس‌پذیری بالا: همه جهان مشتری دوره‌های آموزشی تو هستند. یودمی یک پلتفرم شناخته شده با مقیاسی جهانی است. این بدان معناست که کالاهای تو در سرتاسر جهان به نمایش در می‌آید.

ایده کسب درآمد دلاری با یودمی

ویتارو رایگان است و رایگان می‌ماند. ما برای هیچ‌کدام از مطالب خود هیچ مبلغی دریافت نمی‌کنیم. تنها چیزی که از تو می‌خواهیم این است که سایت ما را به دوستان و آشناهایت معرفی نمایی. در انتها اگر سوألی در مورد ایده‌ کسب درآمد دلاری با یودمی داشتی، می‌توانی در بخش نظرات همین پست یا در شبکه‌های اجتماعی ما در اینستاگرام، توییتر، تلگرام و آپارات بپرسی. اگر از این ایده‌ی فوق‌العاده خوشت آمد حتماً با دوستانت به اشتراک بگذار. ما وقتی نظرات تو را می‌خوانیم، از ته دل خوشحال می‌شویم.

متشکریم که با ما همراه بودی. تا بعد.

ویتارو در شبکه‌های اجتماعی

من به دنبال آزادی مطلق هستم:

محبوب‌ترین‌ها

آخرین‌ها

پیشنهاد سردبیر

سیاست

دیدگاهتان را بنویسید