ثبت‌نام در Redbubble – آموزش قدم به قدم کسب درآمد دلاری از Redbubble

Author picture

Redbubble یکی از آسان‌ترین، سریع‌ترین، و بی‌زحمت‌ترین راه‌های کسب درآمد دلاری از طریق چاپ بنابر تقاضا است. در آموزش‌های قبل، ما ایده ی کسب درآمد دلاری از سایت‌های Teespring و Redbubble را برای اولین بار در ایران و در سایت ویتارو معرفی کرده و نکات لازم را گفته بودیم. ما قصد داریم در چند پست متوالی، نحوهٔ کسب درآمد از سایت Redbuuble را به‌صورت کامل، قدم‌به‌قدم و تصویری آموزش دهیم. قسمت اول را با آموزش قدم‌به‌قدم و تصویری مراحل ثبت‌نام در Redbubble شروع می‌کنیم. بااینکه ثبت‌نام در Redbubble در کمتر از سه دقیقه صورت می‌پذیرد و هیچ پیچیدگی خاصی ندارد، اما بازهم پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای مطلب با ما همراه باشی.

ثبت نام در Redbubble, Redbubble

مراحل ثبت‌نام در Redbubble

Redbubble دسترسی ایرانی‌ها را به سایتش را محدود ننموده. اما برای اطمینان ابتدا باید ابزار دور زدن تحریم خود را روشن و سپس عبارت «Redbubble.com» را در مرورگر خود وارد کنی.

ثبت نام در Redbubble, redbubble.com

روی عبارت «Sign Up» کلیک کن.

ثبت نام در Redbubble,

ابتدا گزینه «Artist Signup» را انتخاب کن.

  1. در این قسمت ایمیل صحیحی وارد کن. یک تائید در انتهای ثبت‌نام به این ایمیل ارسال خواهد شد.
  2. نام فروشگاه خود را تایپ کن.
  3. رمز عبور خود را وارد کن.
  4. تیک این گزینه را فعال کن.

در انتها روی دکمه «Sign Up» کلیک کن.

ثبت نام در Redbubble,

Redbubble از تو می‌خواهد یک سری اطلاعات در مورد خودت و فروشگاهت ارائه دهی. ما فعلاً با این بخش کاری نداریم. روی عبارت «Confirm your email» کلیک کن.

ثبت نام در Redbubble,

بخش تار شده ایمیلی است که در هنگام ثبت‌نام وارد نمودی. بر دکمه «Resend confirmation» کلیک کن. لینک تائید به صندوق ایمیلت فرستاده‌شده. بعضی مواقع این لینک به پوشه Spam ارسال می‌شود.

ثبت نام در Redbubble,

روی ایمیل ارسال‌شده از طرف Redbubble کلیک کن.

ثبت نام در Redbubble,

روی لینک تائید کلیک کن.

ثبت نام در Redbubble,

حساب تو در Redbubble با موفقیت تائید شد.

  1. حال در این قسمت با کلیک بر دکمه «Choose File»، باید تصویری برای پروفایل فروشگاه خود انتخاب نمایی.
  2. سپس با کلیک بر دکمه «Upload» تصویر موردنظرت را بارگذاری کن.

ثبت نام در Redbubble,

در این بخش باید بنری به عرض (Width) 2400 پیکسل و ارتفاع (Height) 600 پیکسل تهیه کنی. ابتدا تصویر موردنظر را با کلیک بر دکمه «Choose File» انتخاب، سپس با کلیک بر دکمه «Upload» بارگذاری کن.

ثبت نام در Redbubble,

در این بخش باید اطلاعات بیشتری راجع به خود ارائه دهی.

  1. نام خود را وارد کن.
  2. نام خانوادگی‌ات را وارد کن. توجه داشته باش که پس از تهیه حساب پی‌پال، باید بخش نام و نام خانوادگی را به نام و نام خانوادگی مالک حساب پی‌پال تغییر دهی. می‌توانی این کار را پس از اتمام مراحل ثبت‌نام در Redbubble انجام دهی.
  3. اگر می‌خواهی نام اصلی‌ات به‌جای نام فروشگاه نمایش داده شود، گزینه «Always show my real name» را فعال کن.
  4. ایمیلی که در هنگام ثبت‌نام وارد نمودی، ازاینجا قابل‌مشاهده است.
  5. گزینه «See my age on my profile» سن تو را در فروشگاه به نمایش می‌گذارد.

گزینه «See my city and country» شهر و کشور تو را در فروشگاه به نمایش می‌گذارد.

گزینه «Send me BubbleMail» را فعال باقی بگذار.

  1. در بخش «Bio» باید اتو بیوگرافی کوتاهی بنویسی.

ثبت نام در Redbubble,

بخش «Email Subscriptions» اطلاع‌رسانی‌های Redbubble از طریق ایمیل را نشان می‌دهد. به‌غیراز گزینه آخر، یعنی «Invitations to surveys, beta groups and interviews»، بهتر است بقیه گزینه‌ها فعال باشد.

ثبت نام در Redbubble,

در این مرحله از ثبت‌نام در Redbubble باید مشخصات کپی‌رایت طراحی‌هایت را تکمیل کنی.

  1. «Copyright Name» نامی است که بر محصولات و طراحی‌هایت درج می‌شود. با این قانون، دیگرکسی نمی‌تواند از طراحی‌هایت بدون اجازه تو استفاده نماید.
  2. «Copyright URL» لینک معرف کپی‌رایت طراحی‌ها است. اگر کسی طراحی‌هایت را پسندید، می‌تواند از طریق این لینک با تو در ارتباط باشد.
  3. بهتر است برای جذب مخاطبان بیشتر این گزینه غیرفعال باشد.
  4. اگر طراحی‌هایت مناسب کودکان و نوجوانان نیست، این گزینه را فعال کن.
  5. و درنهایت با کلیک بر دکمه «Save Changes» تغییرات را ذخیره کن.

ثبت نام در Redbubble,

تبریک می‌گوییم! تو توانستی کار ثبت‌نام در Redbubble را با موفقیت به اتمام برسانی. ازاین‌پس می‌توانی طراحی‌های خود را در Redbubble بارگذاری و منبع درآمد جدید خود را راه‌اندازی کنی. همان‌طور که مشاهده کردی، ثبت‌نام در Redbubble بسیار آسان و سریع بود و به کار چندانی نیاز نداشت. در قسمت بعدی، ما به تو کمک خواهیم‌کرد تا اولین محصول خود را در فروشگاهت به نمایش بگذاری.

در انتها اگر سوألی در مورد مراحل ثبت‌نام Redbubble داشتی، می‌توانی در بخش نظرات همین پست یا در شبکه‌های اجتماعی ما در اینستاگرام، توییتر، تلگرام و آپارات بپرسی. اگر از این آموزش خوشت آمد حتماً با دوستانت به اشتراک بگذار. ما وقتی نظرات تو را می‌خوانیم، از ته دل خوشحال می‌شویم.

متشکریم که با ما همراه بودی. تا بعد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کن!
[کل: 8 میانگین: 3.9]

ویتارو در شبکه‌های اجتماعی

من به دنبال آزادی مطلق هستم:

محبوب‌ترین‌ها

آخرین‌ها

پیشنهاد سردبیر

سیاست

این پست دارای 9 نظر است

  1. MajidAmanzadeh

    عالی. خیلی ممنون

    1. ویتارو

      خواهش می‌کنیم مجید عزیز!
      از وقتی که گذاشتید متشکریم.

  2. سعید

    سلام. مطلبتون خیلی روان و کاربردی نوشته شده بود . مرسی واقعا !
    می خواستم بدونم سایت redbubble آی پی طراح ها رو هم چک میکنه ؟ چون ما با به قول خودتون ابزار دور زدن تحریم به این سایت ها وصل میشیم و آی پی های متغیر داریم آیا بعد از مدتی اکانت ما بسته نمیشه ؟ یا مثلا درخواست تایید هویت مجدد نمیده سایت ؟ ممنون و متشکرم

    1. ویتارو

      سلام. خیلی ممنونم ویتارویی عزیز. این نظرات به شدت به ما انگیزه می دهد. همیشه با ما به این شکل در ارتباط باشید!
      در حال حاضر، سایت Redbubble سیستم خودکاری برای مسدود کردن آی پی های خاص ندارد. ما هم گزارشی مبنی بر مسدود کردن یک شخص به علت تغییر آی پی دریافت نکردیم.

  3. شهاب

    سلام
    وقت بخیر
    مطلب واقعا عالی و روان بود من خودم توی redbubble و teespring ثبت نام کرده بودم حساب پی پالم دارم . مشکلم اینه که توی تیسپرینگ باید خودت کارتو پروموت کنی و ردبابلم که خیلی گیج کنندس و نمیشه فهمید چی به چیه . لطفا درمورد ایناهم توضیح بدید یا اگه آموزششو تو سایت گذاشتید بگید کجا باید برم.
    ممنون میشم. بازم تشکر.

    1. ویتارو

      سلام و وقت بخیر خدمت شما ویتارویی گرامی.
      از نظر و لطف شما بسیار سپاسگزاریم. بله درست متوجه شدید، Teespring و Redbubble هر دو نیاز دارند که محصولاتتان، توسط خودتان تبلیغ شوند. در مورد تاکتیک‌ها و استراتژی تبلیغاتی مطلبی در سایت کار نکردیم. اما یک مطلب در مورد طراحی محصول در Redbubble کار کردیم:
      https://vitaro.ir/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%af%d8%b1-redbubble-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%82%d8%af%d9%85-%d8%a8%d9%87-%d9%82%d8%af%d9%85-%da%a9%d8%b3%d8%a8-%d8%af%d8%b1/
      امیدوارم این مطلب در مورد Redbubble مفید واقع شود، اما فکر نکنم آن چیزی که به دنبالش باشید را در این مطلب یا مطالب دیگر سایت ما پیدا کنید. البته ما در برنامه داریم که در مورد تاکتیک های تبلیغاتی به طور مفصل توضیحاتی ارائه دهیم. اما فعلاً به صورت اختصاصی در این رابطه مطلبی کار نکردیم.

  4. مژگان

    سلام .خیلی عالی نقشه راه رو نشون دادید.میخواستم بدونم من میتونم در قسمت copyright url چیزی ننویسم؟ و اگر بخوام پی پل داشته باشم باید کشورش با کشوری که از طریق vpn وارد سایت شدم یکی باشه؟ممنونو خدا قوت🙏🥰🌿

    1. سلام ممنون از نظر لطفتون.
      در مورد پی‌پال، بله حتما باید یکی باشه. اگه از سایت واسطه پی‌پال وریفای (تایید) شده خریداری کردید، بهتون می‌گن با چه کشوری ثبت نام کردن.

  5. Sara

    با سلام و سپاس
    حساب پی پل من برای کشور ویتنامه و سرور مجازیم برای آلمان! برای حسابم مشکلی پیش نمیاد؟ اگه اشکال داره vps رو باید برای کدوم کشور بگیرم؟ و اینکه ثبت‌نام رد بابل رو هم باید با همون یکی باشه یا می تونم مثلا دبی انتخاب کنم؟ ممنون از راهنماییتون

دیدگاهتان را بنویسید