کتاب زندگی از راه معامله‌گری در بازارهای مالی در 9 دقیقه

Author picture

یکی از مباحث مهمی که در کنار تحلیل بازارهای مالی اعم از تکنیکال و فاندامنتال وجود دارد و از سوی بسیاری از معامله‌گران نادیده گرفته می‌شود بحث روانشناسی است. بی‌تردید کتاب زندگی از راه معامله‌گری در بازارهای مالی (به انگلیسی: Trading for a Living) نوشته دکتر الکساندر الدر یکی از بهترین کتاب‌های موجود درزمینهٔ روانشناسی بازارهای مالی لقب گرفته که در زمره پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کتاب‌های بین‌المللی در این زمینه است.

دکتر الکساندر الدر، در کتابش ستون‌های موفقیت در بازارهای مالی را، روانشناسی، سیستم معاملاتی و مدیریت پول معرفی می‌کند. او به‌عنوان یک روانشناس حرفه‌ای، رفتار معامله‌گرها را در دو بعد فردی و جمعی بررسی می‌کند.

در این بخش از آموزش‌های ویتارو، ما قرار است کتاب زندگی از راه معامله‌گری در بازارهای مالی را، در ویدیویی کوتاه و به‌صورت کاربردی خلاصه نماییم.

بازار مالی چیست؟

بازار مالی، در تعریفی گسترده، به هرگونه بازاری گفته می‌شود که در آن معاملات اوراق بهادار صورت گیرد. بازار بورس، بازار اوراق قرضه، بازار فارکس، بازار مشتقات و … به‌عنوان بازار مالی شناخته می‌شوند. بازارهای مالی برای عملکرد روان و بی‌نقص اقتصاد سرمایه‌داری حیاتی هستند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کن!
[کل: 4 میانگین: 4]

ویتارو در شبکه‌های اجتماعی

من به دنبال آزادی مطلق هستم:

محبوب‌ترین‌ها

آخرین‌ها

پیشنهاد سردبیر

سیاست

این پست دارای 2 نظر است

  1. MajidAmanzadeh

    خیلی خوب بود ممنون

    1. ویتارو

      تشکر از وقتی که گذاشتید و ممنون از نگاهتان.

دیدگاهتان را بنویسید