ایده کسب درآمد دلاری با طراحی لوگو

Author picture

یکی از وظایف اصلی دولت‌ها، آماده‌سازی زیرساخت‌های کشور برای اشتغال مردم و درآمدزایی برای آن‌هاست. اگر دولت نتواند اشتغال ایجاد کند، یعنی نتوانسته وظیفه‌اش را درست انجام دهد.

شغل مناسب علاوه بر تأمین نیازی‌های اساسی زندگی مانند خوراک، پوشاک و مسکن، امنیت روحی فرد را نیز تأمین می‌نماید.

طراحی لوگو, درآمد دلاری

بیکاری نه‌تنها مشکلات زیادی برای فرد ایجاد می‌کند، بلکه بر روی جامعه نیز اثر منفی می‌گذارد. متأسفانه بااینکه امنیت شغلی حق ملت است، اما دولت به دلایل مختلفی، نمی‌تواند یا نمی‌خواهد حق ملت را بدهد؛ اما چاره چیست؟ مطابق معمول ما باید خودمان باید مشکلات خودمان را حل کنیم.

طراحی لوگو, درآمد دلاری

به همین علت، ما در ویتارو تصمیم گرفتیم، ایده‌های درآمدزایی متنوعی را معرفی کنیم. تنها کافی است یکی از این ایده‌ها را عملی کنی تا بتوانی به‌راحتی رئیس خودت شوی.

ایده‌ی کسب درآمد شماره یک را با معرفی ایده‌ای درجه‌یک شروع می‌کنیم؛ ایده‌ی طراحی لوگو.

 

کسب درآمد دلاری با طراحی لوگو

بله درست شنیدی، طراحی لوگو! ممکن است با خود بگویی «این ایده‌ی درجه‌یک شما بود؟! خودم هم این را می‌دانستم، چیز خاصی نیست.» اما این ایده یک ویژگی خیلی مهم دارد و آن ویژگی، درآمد دلاری است.

درآمد دلاری, طراحی لوگو

ویژگی ها

سرمایه اولیه موردنیاز برای این کار تا حداکثر 900 هزارتومان است. شاید این مبلغ برای تو زیاد باشد، اما مطمئن باش که سرمایه‌ات زودتر ازآنچه فکرش را کنی، برمی‌گردد.

طراحی لوگو کاری تخصصی است و دستمزد دریافتی در کارهای تخصصی، کاملاً به میزان مهارت فرد در آن تخصص بستگی دارد؛ اما معمولاً درآمد این کار برای هر لوگو بین 10 دلار تا 20 هزار دلار است؛ که اگر دلار را 24 هزار تومان در نظر بگیریم، می‌توانی برای هر لوگو بین 240 هزارتا 480 میلیون تومان دستمزد بگیری!

اینکه بتوانی چه مقدار در ماه دستمزد دریافت نمایی، کاملاً به خودت بستگی دارد. معمولاً زمانی که برای ساخت یک لوگو صرف می‌شود، بین 7 تا 32 ساعت است. فراموش نکن که نمی‌توانی تنها با 6 یا 7 ساعت کار، یک شاهکار 20 هزار دلاری خلق نمایی!

درآمد دلاری, طراحی لوگو

روش کار

برای شروع باید این 3 گام را طی کنی:

  • افتتاح حساب پی‌پال: برای انتقال و تبدیل دلار به ریال در ایران، باید یک حساب پی‌پال داشته باشی. اگر در حال حاضر مالک یک حساب پی‌پال هستی، می‌توانی این قدم را نادیده بگیری؛ اما اگر مالک یک حساب پی‌پال نیستی، باید با یک واسطه، حساب تائید شده یا وریفای شده‌ای تهیه کنی. این واسطه‌ها درازای خدمات ارائه‌شده، کارمزدی دریافت می‌کنند. در حال حاضر و در تاریخ نشر این مطلب، حداکثر با 800 هزار تومان می‌توانی یک حساب پی‌پال تائید شده بسازی.

درآمد دلاری, طراحی لوگو

  • ثبت‌نام در سایت‌های فریلنسینگ بین‌المللی: برای اینکه مشتری پیدا کنی، باید دریکی از سایت‌های معروف فریلنسینگ خارجی مانند Fiver یا Upwork ثبت‌نام کنی. این سایت‌ها نقش واسطه را در اتصال کارفرما به فریلنسر، ایفا می‌کنند. ذکر این نکته ضروری است که اکثر این واسطه‌ها، دسترسی ما ایرانی‌ها به سایت و خدمات خود را محدود کرده‌اند؛ بنابراین یادت نرود که در زمان ثبت‌نام، از ابزارهای دور زدن تحریم استفاده نمایی.

درآمد دلاری, طراحی لوگو

  • شروع فعالیت: شهرت و رزومه‌ی خوب، بالاتر از مهارت بالا در تعیین میزان دستمزد قرار می‌گیرد. هیچ شخصی به یک تازه‌کار دستمزد چند هزار دلاری پرداخت نمی‌کند. ابتدا سطح توقع خود را کمی پایین در نظر بگیر و با پیشنهادهای 2 یا 3 دلاری شروع کن، سپس با شیبی ملایم میزان دستمزد دریافتی‌ات را بالا ببر. بعد از کمی کسب اعتبار و محبوبیت، به‌جایی می‌رسی که تنها مشتری‌های ثروتمند و خاص را قبول می‌کنی؛ همان مشتری‌هایی که حاضرند برای لوگوی شرکت خود، 20 هزار دلار خرج کنند.

درآمد دلاری, طراحی لوگو

نکات اضافی

و اما سؤالی که ممکن است برایت پیش بیاید این است که:

«اگر من هیچ اطلاعات و مهارتی در مورد طراحی لوگو نداشته باشم، باید چه‌کار کنم؟»

برای یادگرفتن این مهارت 2 راه پیش روی توست:

  • گذراندن دوره‌های حضوری یا آنلاین: این راه پیشنهادی ما نیست؛ زیرا این روش هزینه دارد و ما عاشق چیزهای رایگان هستیم؛ اما به‌هرحال 100 هزارتومان برای یادگیری از این راه‌ کنار گذاشتیم.

درآمد دلاری, طراحی لوگو

  • فراگیری از طریق گوگل و یوتیوب: کار با نرم‌افزارهای طراحی لوگو کار چندان سختی نیست و به نظر ما، برای یادگیری این مهارت نیازی به گذراندن دوره‌ها و کلاس‌های مختلف آموزشی نداری. نه‌تنها طراحی لوگو، بلکه تقریباً هر مهارتی را که بخواهی، می‌توانی از اینترنت به‌صورت رایگان یاد بگیری. منبع شماره 1 این آموزش‌های رایگان، گوگل و سرویس محبوب آن یوتیوب است. اگر مشکلی با زبان انگلیسی نداشته باشی، به‌راحتی می‌توانی طراحی لوگو را به‌صورت رایگان و از مبتدی تا حرفه‌ای یاد بگیری.

درآمد دلاری, طراحی لوگو

امیدواریم از ایده‌ی طراحی لوگو و کسب درآمد دلاری استفاده‌ی لازم را برده باشی. اگر این ایده را پسندیدی، حتماً با دوستانت به اشتراک بگذار و مارا هم به آن‌ها معرفی کن.

در انتها اگر در این رابطه سؤالی داری، می‌توانی در قسمت نظرات همین پست یا از طریق شبکه‌های اجتماعی سایت، از ما بپرسی. کارشناس‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به تو پاسخ خواهند داد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کن!
[کل: 26 میانگین: 4.1]

ویتارو در شبکه‌های اجتماعی

من به دنبال آزادی مطلق هستم:

محبوب‌ترین‌ها

آخرین‌ها

پیشنهاد سردبیر

سیاست

این پست دارای 6 نظر است

  1. سینا نوری

    سلام میشه راهنمایی کنید که حساب پی پال و اکانتم در این سایت ها رو چطور وریفای کنم؟
    متاسفانه هیچ کسی هم در خارج از ایران ندارم

    1. ویتارو

      سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      ما برای راهنمایی شما اینجا هستیم. شما می توانید از سایت های واسطه برای تایید یا وریفای اکانت پی پال خود استفاده کنید. ما نمی توانیم اسم سایت خاصی را بیاوریم اما شما می توانید در گوگل عبارت:
      «افتتاح حساب پی پال وریفای شده»
      یا
      «خرید حساب پی پال وریفای شده»
      را جستجو کنید. گوگل سایت های واسطه زیادی به شما نمایش می دهد. می توانید یکی از سایت ها را انتخاب نمایید و با پرداخت مبلغی، حساب پی پال وریفای شده ی خود را دریافت کنید. خود این سایت های واسطه شما را برای امور ثبت نام راهنمایی می کنند.
      هزینه ی این کار متغیر است و کاملا بستگی به خود سایت واسطه دارد. ولی برای این کار حدود 700 هزار تومان کنار بگذارید.
      بازهم اگر سوالی داشتید، ما در خدمت شما هستیم.

  2. اسماعیل دادبین پور

    ا

  3. اسماعیل دادبین پور

    عالیه پسندیدم

    1. ویتارو

      از لطف و نظر شما سپاس‌گزاریم.

  4. ehsan abdoolvand

    خیلی عالی بود اما
    طراحی لوگو تخصصیه. ما چندین نوع طراحی لوگو داریم .. اصول طراحی لوگو رو باید بلد باشی..تعادل، تناسب و…..
    و در کشور های دیگه از برندبوک استفاده میکنن که باید حتما طراحی بشه،
    تمرین و تخصص بالا میخاد، و تایم زیادیو باید بزاری تا حرفه ای شی..
    ارزوی موفیقت دارم برای هموطنان عزیزم
    *من بیشتر از پونصد لوگو انجام دادم *😊

دیدگاهتان را بنویسید